سفارش تبلیغ
صبا ویژن
آن که خود را پیشواى مردم سازد پیش از تعلیم دیگرى باید به ادب کردن خویش پردازد ، و پیش از آنکه به گفتار تعلیم فرماید باید به کردار ادب نماید ، و آن که خود را تعلیم دهد و ادب اندوزد ، شایسته‏تر به تعظیم است از آن که دیگرى را تعلیم دهد و ادب آموزد . [نهج البلاغه]
 
یکشنبه 93 شهریور 30 , ساعت 11:10 عصر

با سلام اگه شمایی که داری این پست رو می خونی خانم هستی ازت خواهش می کنم  التماس می کنم که یک وبلاگ درست کنی و خاطرات خانوادگی و دغدغه هایت و حرف های خیلی معمولی که در خانه و زندگی ات اتفاق می افتد را بنویسی و فقط بنویسی که این کار خودش فرهنگ سازی معرفی  سبک زندگی ای است که می شود در آن شعور داشت و تمام دغدغه لباس و مهمانی و جشن تولد و عروسی و فیلم و شام نباشدسبک زندگی ای که در آن یک بانوی با فرهنگ فرهیخته معرفی شود من یک وبلاگ زده ام که درش از این چیزها بنویسم هنوز دستم راه نیوفتاده است نمیدانم چه بنویسم اما ازشما خواهش میکنم شروع کنید شاید دستتان قوی است و زود راه افتادید.

پ ن :فضای مجازی پر است از وبلاگ هایی که تنها دغدغه بانوی نویسنده آن لباس و عروسی و رقص است و خرید هاش و...به نظر من در واقع این سبک زندگی به این وسیله دارد تبلیغ می شود.

پ ن:نمیدانم آقایان در این امر موفق هستند یا نه اما حتما خاطراتی از این دست از جنس گفتمان سازی سبک زندگی اسلامی دارند پس لطفا از همین الان شروع کنند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ