سفارش تبلیغ
صبا ویژن
در تجربه ها دانشی تازه است . [امام علی علیه السلام]
 
شنبه 93 آبان 10 , ساعت 5:8 عصر

باز هم محرم با تمام ویژگیهای منحصر به فردش آمد.محرمی که آبستن حوادثی است که هنوز هم که هنوز است تن بشریت را بعد از 1400 سال میلرزاند اگر عنصر زمان را از دنیا حذف کنیم (هرچند تصورش برای ما که محدود به زمان هستیم غیرقابل حضم است)همه ی حوادث روی یک صفحه قرار میگیرند یعنی همین الان دارند خاندان نبوت را به اسارت میبرند همین الان شهادت امام حسین (علیه السلام )رقم خورد همین الان زهر انگور به کام کریم اهل بیت ریخته شد همین الان زهر صلح کام مولایمان حسن(علیه السلام) را سوزاند همین الان فرق حضرت شکافته شد همین الان چادری ...

سلام خدا بر خون خدا که یا جمعه به شهادت رسید یا دوشنبه

که هرچه میکشیم از دوشنبه هاست

نکند ما هم دوشنبه ای را رقم بزنیم...

هرچندرقم زدن ثقیفه ها کار عوام نیست اما عوام با خود فریبیشان خودشان را پرت می کنند در لشکرعمرسعد و خون ها میریزند و گوشواره ها می کشند...

بارالها تو خود مگذار که از کوفیان باشیم.آمین

 

 


دوشنبه 93 مهر 7 , ساعت 12:43 صبح

هفته ای که گذشت سالگرد هفته آغازین حمله رژیم بعثی عراق به میهن عزیزمان و هفته دفاع مقدس بود که در شهر شهید پرور اردکان بسیار بسیار مظلومانه برگزار شد و خلاصه شد در غبار روبی گلزار شهدا (پارک شهر ، گلزار و شریف آباد) و یک نمایشگاه کتاب که توسط دانشجویان دانشگاه اردکان برپا شد.

اما برنامه های فرهنگی ای که لابد مهمتر از بزرگداشت شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره آنها و در آخر مهمتر از خود شهادت بود و در این چند وقت  اخیر توسط ارگان های مختلف برگزار شد:

بزرگداشت یوز ایرانی ، بزرگداشت بازی های محلی ، برگزار کردن همایش های متعدد پیرامون ماهواره ، تقدیر از برگزیدگان کنکور سراری ، آموزش نقش تغذیه در پیشگیری از بیماری ها و...

البته موارد فوق چیزهایی است که در خاطر بنده بود ، چه چیری دردناک تر از این است که هفته دفاع مقدس اینچنین خشک و بی روح برگزار شود دفاع مقدسی که با خون سرخ شهدا زیر نامه انقلاب اسلامی را امضا کرد و با اجحاف و بی خیالی و حقیقتا ظلم تک تک ما مهجور واقع شده است .

اما یک سوال :شهرداری و شورای شهر گرامی که می تواند فیتیله ای ها را دعوت کند نمی توانست یک هفته زودتر یک سخنران  یا یک گروه تئاتر یا...  را برای هفته دفاع مقدس دعوت کند؟

پ ن 1 : شاید مراسم بیشتر و مفصل تری برگزار شده و من بی اطلاعم اما این را شک ندارم مراسم درخوری که کل شهر را حداقل باخبر کند برگزار نشده است.

پ ن 2: منظورم از اینکه لابد این فعالیت های مطرح شده مهم تر از خود شهادت است عطف دادن به جمله معروف مقام معظم رهبری است که می فرمایند:امروز زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست.

پ ن 3:برگزاری فعالیت های ذکر شده فوق خوب و عالی اما مطمئنا هفته دفاع مقدس هم باید بزرگداشته شود.

پ ن 4:هدفم از مطرح کردن سوال آخر این نیست که دعوت کردن فیتیله ای ها بد است منظورم این است که بودجه هست دوستان کم لطفی بلکه بی لطفی می فرمایند.



لیست کل یادداشت های این وبلاگ